- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.yc5pjcY2.dpuf Kiki Design Vestimentar: Iata si prima postare

In the spotlight

In the spotlight

joi, 13 ianuarie 2011

Iata si prima postare

De cand ma stiu niciodata nu mi-a placut sa muncesc prea mult, sau cel putin asta credeam, pana cand am descoperit activitatea de creatie in domeniul vestimentar ca sa sa nu zic FASHION..

Acum 6 luni frustrata de faptul ca toti prietenii mei aveau joburi si ca pe deasupra le mai si placea ceea ce faceau, am decis ca trebuie sa imi gasesc ceva de lucru.

Cum avocatura nu mi-a placut niciodata, judecator nu imi doream sa fiu, procuror nici atat, notarii sunt plictisitori, iar consilierii juridici sunt priviti ca niste avocati handicapati, am realizat dupa 6 ani de chin in domeniul juridic, ca nu am nici cea mai vaga legatura cu acesta.

Initial cand am abandonat avocatura, am fost ferm convisa ca o sa traiesc foarte bine din activitatea artistica.

Am uitat sa specific ca pictez...

Asa... deci eram ferm convinsa ca o sa pictez foarte mult si o sa vand la fel de mult... insa nu am luat in calcul ca traiesc in Romania si in plina criza...

Mi-a luat cam un an sa ma dezmeticesc pana cand intr-o buna zi am cunoscut-o pe Elena.

Cine este Elena?

Well... Elena este croitoreasa mea, peste care am dat pur si simplu intamplator pe NET.

Vara trecuta pregatisem o mapa cu niste schite vestimentare pe care imi doream neaparat sa le pun in pracatica.

Elena..., a reusit sa realizeze niste modele absolut superbe... si de atunci pana in ziua de azi Elena coase si descoase ...

Si uite asa, indragostita de croitorie, de materiale, si de schite vestimentare... am hotarat sa ma apuc de niste cursuri de design vestimentar.

In fine ... si uite asta am ajuns sa studiez design vestimentar la School of Art and Style cu dna. Gabi Tilica.

Asa ca in prezent principalele mele indeletniciri sunt mersul la scoala, pictura si evident realizare de obiecte vestimentare.

Gata cu povestile ... hai sa vedeti si voi cateva modele realizate de subsemnata pentru subsemnata si pentru alte cateva domnisoare care au avut incredere in simtul meu estetic si creativ.

In alta ordine de idei, realizam la comanda orice va trece prin minte, si deasemenea va putem ajuta cu schite vestimentare pentru fiecare din voi.

Eu in calitate de proaspat designer vestimentar va pun la dispozitia experienta si ideile mele, croitoreasa pune in practica cu foarte mult mestesug ceea ce noi decidem impreuna.

Prima rochie pe care am facut-o...

 430  Ron
pentru care am decis sa folosesc matase naturala. Pentru vara, matasea este excelenta avand hidroscopicitate mare pastreaza temperatura corpului, astfel evitam multe situatii neplacute. Cu titlu informativ... 2,50 m sunt de ajuns  pentru acest model.

Vara trecuta am mers la un botez, si evident  aveam nevoie de o rochie noua...

 


 340 Ron

Pentru acest model, mi-au trebuit cam 3m de voal de matase naturala, si evident ceva captuseala in ton.


La un moment dat, o domnișoară m-a rugat sa îi fac o bluza, care sa poată fi folosita la nevoie si ca rochie, si mai ales ceva care sa o avantajeze si atunci cand va lua in greutate, dat fiind faptul ca era insarcinata in 3 luni


 170 Ron
 Pentru aceasta rochie am avut nevoie doar de 2 m de material. Daca sunteti curiosi ce material am folosit... este vorba tot de matase plina cu un luciu mai puternic. Braul poate fi realizat din orice material, numai trebuie avuta foarte mare grija la tighel... cusaturile acelea paralele... sa fie bine si frumos executate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu