- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.yc5pjcY2.dpuf Kiki Design Vestimentar: Tocmai ce am scos o fusta si o rochie noua

In the spotlight

In the spotlight

luni, 17 ianuarie 2011

Tocmai ce am scos o fusta si o rochie noua

Saptamana trecuta a fost ziua Ioanei, o clienta mai veche a mea, si m-a rugat sa ii fac o fusta galbena, dar nu prea galbena, cu cordon in talie "asa mai special" si  sa aiba o croiala ampla dar nu prea ampla..., nici ea nu stia ce vrea
In fine mi-a luat ceva pana am gasit materialul potrivit ...


1m de satin tesut cu fire de matase mai groase decat de obicei, deci are o textura speciala. Iar pentru cordon am folosit tafta de matase - 140 Ron

Rochia mi-am facut-o mie
 Este o rochie simpla conica, cu un decolteu amplu si umerii impinsi foarte mult in exterior pentru a contrabalansa faptul ca este conica. Lungimea este specifica anilor 70, deci cam pe la jumatatea gambei.Ca si material am folosit 3 m de tripluvoal de piersica. Culorea nu se vede foarte bine... va spun eu este ... PRUNA

250 Ron

 detaliu maneca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu